W grudniu 2015r. w jednym z Warszawskich gimnazjum odbył się gruntowny remont świetlicy. Rewitalizacja wykonana została w ramach charytatywnego projektu. Pieniądze przeznaczone na pomoc edukacyjno-wychowawczą gimnazjalistów okazała się spełnieniem marzeń zarówno dla wychowawców jak i dla uczniów gimnazjum. Wspaniałym gestem jest podarowanie doskonałego miejsca do wypoczynku, a zarazem nauki dla ambitnej młodzieży. Gimnazjum nr 7 odnowę świetlicy zawdzięcza fundatorom spółek: BLOOMFX/ SKYFX oraz DRYCON sp. z o.o.

 

zdjecia przed

Świetlica szkolna od długiego czasu wymagała gruntownego remontu. Wskazana była wymiana wykładzin, sprzętów edukacyjnych, a nawet odmalowanie ścian. Dzieci uczęszczające na świetlicę nie cieszyły się dużym wyborem gier edukacyjnych, czy komfortowym miejscem do zabawy. Nikt nie czułby się swobodnie w sali z odrapanymi krzesłami i poszarzałymi ścianami. Miejsce służące do wypoczynku i kształcenia powinno dawać poczucie bezpieczeństwa i zachęcać do odwiedzania go jak najczęściej.

retargeting email remintrex 2

Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie, a na kolejne lata przewidywany jest ich znaczny wzrost. Dzięki bezkonkurencyjnie wysokim wskaźnikom efektywności oraz realnej mierzalności, mailingi stały się standardem w marketingu i są coraz bardziej skuteczne ze względu na nieustanny postęp technologiczny.

Obecne porównania klasycznych, masowo wysyłanych mailingów wskazują, iż spersonalizowane wiadomości ReTargetingu cechują się wyraźnie wyższymi wynikami skuteczności dotarcia do klienta. Mailing tematyczne oparte o zachowania oraz zainteresowania internautów okazują się kluczowym czynnikiem sukcesu w całym procesie podejmowania decyzji zakupowych...

Retargeting

Na rynku B2B zaczęły pojawiać się nowe narzędzia marketingowe, które pozwalają szybciej i skuteczniej dotrzeć do docelowego odbiorcy. Firmy aktywnie funkcjonujące w Internecie mają dostęp do coraz ciekawszych i nowoczesnych narzędzi wspomagających procesy sprzedaży oraz kontaktu z klientami. Odnosi się to przede wszystkim do sklepów internetowych oraz dostawców internetowych usług. A wszystko to działa w niezbyt skomplikowany, ale za to efektywny sposób. Przedstawiamy trzy interesujące formy komunikacji z klientem.

ReTargeting – E-Mail
Narzędzie szczególnie wskazane dla firm typu e-commerce, jak i dla dostawców usług internetowych. System jest w pełni spersonalizowany co maksymalizuje skuteczność

k2

W trakcie ostatnich tygodni podpisana została umowa pomiędzy grupą Melle, która jest m.in. właścicielem marki K2 Auto oraz wiodącym producentem kosmetyków samochodowych w Polsce, a warszawską agencją Future Advert PR.

W ramach współpracy agencja Future Advert PR prowadzić będzie działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych oraz zadba o odpowiedni jakościowo kontent publikowany w mediach zewnętrznych.

Melle to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie kosmetyki samochodowej. Do grupy należą m.in. takie marki jak K2 Auto (obecność w ponad 30 krajach świata), Carso, Cardos oraz Primo.

--------------------------

Future Advert PR to agencja, która pomaga firmom w utrzymaniu poprawnej komunikacji oraz w budowaniu skutecznego i pozytywnego wizerunku.

wtorek, 24 marzec 2015 11:39

Czym jest product placement?

product

Product placement (plasowanie produktu, w polskim prawie także lokowanie produktu, co jest kalką językową z ang. product placement) – jedno z narzędzi marketingowychsłużące promocji produktów i usług. Mechanizm polega na nawiązywaniu do produktu w środku przekazu w taki sposób żeby przemawiał on do podświadomości odbiorcy i zachęcał go do używania bez przekazywania oczywistej i otwartej reklamy. 

czwartek, 12 marzec 2015 12:26

Nie tylko lajki…

like

W przypadku działań podejmowanych w social mediach nie powinniśmy się nastawiać tylko i wyłącznie na pozyskiwanie nowych lajków na Facebooku. Znacznie skuteczniejszym jest wejście w interakcje z użytkownikami, przy czym powinna mieć ona charakter stały a nie incydentalny. Ponad 60% użytkownikom zdarzyło się „odlajkować” polubiony wcześniej Fanpage.

Aby wzmocnić więź pomiędzy użytkownikami, oraz zwiększyć jednocześnie ich liczbę należy zastosować kilka kompatybilnych rozwiązań. Po pierwsze tak jak wspomniałem na początku lajki to nie wszystko. Fanpage nie ma się cechować dużą liczbą lajkujących przy jednoczesnym całkowitym braku zaangażowania z ich strony. Wówczas wygląda to nieprofesjonalnie, a wręcz sztucznie. 

advantages-of-mobile

Kwiecień 2015 roku przyniesie szereg zmian dotyczących rankingu wyświetlania stron w największej wyszukiwarce jaką jest Google. Zmiana dotyczy przede wszystkim kolejności występowania stron przy korzystaniu z urządzeń mobilnych.

Jak informuje Google, w przypadku użytkownika posługującego się urządzeniem mobilnym, na początkowych miejscach będą pojawiały się strony dedykowane na urządzenia mobline. Dopiero na dalszych pozycjach będą plasowały się strony ukierunkowane na komputer.

wtorek, 24 luty 2015 10:21

Strategia wizualna - co to jest?

wizja

Co to jest?

Strategia wizualna zapewnia prosty i zwizualizowany proces ułatwiający MŚP formułowanie, komunikowanie i wdrażanie spójnej strategii w przedsiębiorstwie.

Strategia wizualna dotyczy rozumienia:

- W jakim miejscu znajduje się dziś Twoje przedsiębiorstwo
- Dokąd zmierza (wizja)
- W jaki sposób ma tam dotrzeć (plany działań projekty)
- W jaki sposób masz zamiar mierzyć postęp w osiąganiu celów (kluczowe wskaźniki wydajności)

kampania

Marketing w sytuacji wszechobecnych ekranów nie zawęża się wyłącznie do kampanii ekranowych. Zwiększenie jej zastosowania poprzez użycie wielu różnych, uzupełniających się kanałów przyniesie wymierny efekt. A zatem, zastosowanie samej kampanii ekranowej bez uzupełnienia jej o rozwiązania „bezekranowe” wydaje się błędem.

2+2=4 nie zawsze…
W przypadku kampanii marketingowych zastosowanie tego działania matematycznego nie jest dobrym posunięciem. W sytuacji zastosowania kampanii ekranowej, czyli mającej swoich obiorców w postaci użytkowników smartfonów, tabletów, telewizorów czy też komputerów bez skorelowania jej z odbiorcami klasycznymi nie przyniesie oczekiwanych wyników.

real-time-marketing

W chwili obecnej w czasie istotnego i skokowego zarazem rozwoju portali społecznościowych i Social Media, największą uwagę firmy powinny poświęcać real–time marketingowi.
Ta gałąź marketingu powinna być nazwana marketingiem sytuacyjnym. Jest to w mojej opinii nic innego jak działanie na bieżąco w oparciu o aktualną sytuację w firmie, mam tu na myśli ofertę, zapytania od klientów oraz umiejętność reakcji na istotne wydarzenia. 

czwartek, 05 luty 2015 10:27

Twitty będą widoczne w Google

googletwitter

Jeden z czołowych portali społecznościowych jakim jest Twitter zawarł porozumienie z Google, dzięki któremu niedługo będzie można „wygooglować” twitty. A zatem, każdy z blisko 300 milionów użytkowników będzie mógł odnaleźć swoje wpisy w goglach.

Tego typu porozumienie będzie przynosiło wymierny efekt, w postaci zwiększenia liczby użytkowników. Poprzez pojawianie się w wynikach wyszukiwania twittów, możemy prognozować zwiększenie świadomości użytkowników w odniesieniu do samego Twittera.

wtorek, 03 luty 2015 13:05

Czym zajmuje się dział PR?

public relations

Public Relations to działania polegające na kształtowania i utrzymywaniu pozytywnego wizerunku firmy przez otoczenie. Działania te prowadzone w odpowiedni sposób wpływają na szacunek i zaufanie jakim darzą klienci firmę.

Dział PR zajmuje się więc kształtowaniem wizerunku firmy poprzez stałą komunikację z otoczeniem, jest to bowiem działanie długofalowe. Wykorzystywane są w tym celu różnorodne działania promocyjne, między innymi – reklamy w mediach, reklamy zewnętrzne w miejscach publicznych (np. sklep, kino), rabaty, degustacje, konkursy, gadżety, dni otwarte w firmie (podczas których możliwe jest na przykład zwiedzanie firmy)...

tablet

Marketing mobilny jest gałęzią marketingu w coraz większym stopniu podlegającą silnemu rozwojowi. W praktyce w Polsce obszar kreacji odbiorcy zawęża się do użytkowników smartfonów i tabletów.

Gorsza jakość, większa skuteczność
Eksperci są zdania, że jakość kampanii mobilnych pozostawia wiele do czynienia. Głównie spowodowane jest to przede wszystkim próbą „przenoszenia” reklam dostępnych na komputerach, na urządzenia mobilne, jakimi niewątpliwie są smartfony czy tablety. Jak wiadomo, w obu podanych przykładach zarówno wielkość ekranu, rozdzielczość, czy miejsce zlokalizowania reklamy jest różne. Tak więc skopiowanie reklamy z komputera na tablet czy smartfon wydaje się pomyłką i niezrozumieniem. Poważnym błędem może być zbyt duża wielkość reklam na urządzenia mobilne...

social media

Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Yelp, Youtube czy blogi. Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych wielu firm, ze względu na fakt, że są łatwo dostępne dla wszystkich, którzy mają dostęp do internetu. Social media marketing umożliwia bezpośredni dostęp do pożądanej grupy docelowej, a dodatkowo obniża koszty działań marketingowych.

SPOSOBY DZIAŁANIA SOCIAL MEDIA
Social Media Marketing wykorzystuje zaangażowanie klienta na portalach społecznościowych, wobec marki lub produktu. Głównym celem działań z zakresu Social media marketing nie jest efekt sprzedażowy, ale budowanie wizerunku marki. Materiały do kampanii marketingowych tworzy się, nie tylko po to by zdobyć uwagę klienta, lecz przede wszystkim w celu zachęcenia go do dzielenia się nimi ze swoimi znajomymi. Skutkuje to zwiększeniem wiarygodności przekazywanej treści, gdyż pochodzi ona z zaufanego źródła...

środa, 21 styczeń 2015 10:43

Trzymaj portfel w…. smartfonie

mobile bank

W nowym 2015 roku, jak podają badania co dziesiąty smartfon na świecie posłuży do płatności. A zatem wchodzimy, czy wręcz wkraczamy w fazę płatności za usługi/produkty przy użyciu smartfonów pewnym krokiem. Wspomniany przeze mnie, szacowany dziesięcioprocentowy udział telefonów- portfeli w ogóle telefonów zwanych smartfonami stanowi wzrost o 1000%.

Telefon portfelem niemożliwe? Możliwe
W dobie coraz większej dostępności tego typu rozwiązań dla klientów, przy jedoczesnym nieustannym dążeniu do skracania czasu przebywania przy stoisku kasowym w sklepie, płatność telefonem wydaje się rozwiązaniem uszytym na miarę...

ir pr

Każda spółka giełdowa w swoim interesie powinna posiadać w strukturach co najmniej jednego pracownika odpowiedzialnego za relacje inwestorskie. Pozyskanie przez firmę kompetentnego pracownika posiadającego interdyscyplinarną wiedzę z zakresu ekonomii, prawa oraz marketingu w tym PR i IR jest warte każdych pieniędzy. Z definicji jest to jedna z najważniejszych osób w przedsiębiorstwie. Wystarczy spojrzeć na przykłady jakie płyną do nas zza oceanu. Spółki, które zrozumiały znaczenie relacji inwestorskich, osiągały szybszy wzrost wartości w porównaniu z konkurentami i często w swoich branżach zdobyły czołowe pozycje...

Strona 1 z 2
TOP